22 Şub 2013

IS: EGITIM (SATIS) DANISMANI - HALKLA ILISKILER / ISTANBUL ANADOLU


Ref: HI-CV

"6 gün 10:00 - 19:00 KEYİFLE çalışabilirim,
Eğitim ve danışmanlık sektörünü severim,
Anadolu yakasında ikamet ederim,
Koçluk, Aile, Öğrenci, Okul kavramları ilgimi çeker,
Okumak ve düşünmek alışkanlığımdır,
Hobi olarak bile olsa "satış" işi yaptım,
İkna'da iyiyimdir,
Diksiyonum da fena değildir,
Sağlığıma dikkat ederim, sigara içmem,
Derin psikolojik sarsıntı içinde değilim,
Enerjik ve güler yüzlüyüm, pozitifliği bulaştırırım,
Fatih Gökler about.me/gokler ile çalışmaya hazırım,
Konseptin ve ilgili eğitimlerin bana sağlayacağı katkıların da farkındayım,
Konuyu inceledim ve başvuruya karar verdim"

diyorsanız

FOTOĞRAFLI ve REFERANSLI öz geçmişinizi bekliyoruz: goklerkocluk[at]gmail[nokta]com

Not: İlk aşamada kadın adaylara ve eğitim ortamına aşina olanlara öncelik verilecektir.

Hiç yorum yok: