22 Şub 2013

{Kahve Arası} Duyuyor musunuz?


[1] Duyuyor muyuz?
[2] Psikiyatra gitme kılavuzu
[3] Egonun seslenişi
[4] İnsan okuma sanatı

[1] Biliyorsunuz bu yazı serisini kahve eşliğinde yazıyorum. Bu koşullanmayı da giderek daha çok sevmeye başladım. Sizlerden gelen olumlu tepkiler, sorular, yönlendirmeler için teşekkür ederim. Paylaşımın keyfine varmanız beni de mutlu ediyor. İşte bakın, karşılıklı içilen kahvenin sonuçları bunlar! :)

Bizler "insan" için varız. Eğitimciler, "özden" vermeyi, içtenliği severler, hatta sevmekten öte, başka türlü davranamazlar! Bu vesileyle tüm öğretmenlere, meslektaşlarıma saygılar yolluyorum. "Meslektaş" olması da gerekmez, bu yolda biraz emeği olan herkese teşekkürler.

İşimiz "duymak", yani dinlemek. İyi dinlemek, güzel dinlemek. Çünkü kişiler bizden aldıkları donelerle, ilhamlarla, yaşamlarına daha bir renk katabiliyor. Bunun vicdani karşılığı, anlamı tarif edilemez.

[2] Aile içi iletişimle ilgili görüştüğümüz bir danışanı psikiyatra yönlendirmiştim. Bir insanı psikiyatra yönlendirmek "ülkemiz entelektüel düşünce ortalamasına" baktığımızda pek de kolay değildir takdir edersiniz... 

Yazının tamamını okumak için lütfen linki takip ediniz: http://goklerkocluk.com/kahve-arasi-duyuyor-musunuz/


Fatih Gökler

Hiç yorum yok: