29 Ara 2010

Şirketiniz 'Aslında' Ne Satıyor?

İşletme veya ekonomi mezunu olmayabiliriz.
Yine de; fiyat, kalite, farklılık gibi kavramları ve bunların işinizle ilintisini bilmek zorundayız.
Bilmiyorsak öğrenmek zorundayız.
Marka değeri, markanın tanıtımı, yeni pazarlama konseptleri...
Hitap edeceğiniz kitleyi tanımak. Onlara odaklanabilmek. Empati.
HANGİ DEPARTMANDA olursanız olun, işinizin SATIŞA ETKİSİ.
Psikolojinizin işinize etkisi.
...
Şirketin sattığı şey 'aslında' nedir.
Yani cep telefonu satıyor olabilir. Ama 'aslında' neyi (de) sunmaktadır.
'Sosyal statü' mü. Mutluluk mu. Hayal mi. Pembe panjurlu düşler mi.
Tüm bunlar KADIN ve KARİYER için göz ardı edilemeyecek noktalar.



Hiç yorum yok: