16 Nis 2014

Sizlerden gelen bazı sorulara cevaplar

Bir önceki yazıda "Koçluk | Coaching Çalışmalarında Karşılaştığımız Zorluklardan" bahsetmiştim. Bu içerik hakkında iletilen bazı soruları, herkese yararlı olabileceği düşüncesiyle buradan cevaplamak isterim:

Sorular:
  1. İlkokul 4'e giden bir çocuğum var. Sizinle anlaştığımızda evimize gelerek yardımcı olabilir misiniz?
  2. Çocuğum çok okul değiştirdi, sanki içine kapandı gibi. Çalışmalarınız bu konuda işe yarıyor mu?
  3. Çocuğumda bence dikkat eksikliği var ama öğretmeni benim gibi düşünmüyor, çocuğu rahat bırakın diyor?
  4. Karı koca olarak ileri yaşlarda çocuk sahibi olduk. Acaba fazla mı yumuşak davranıyoruz?
  5. Üniversiteye giden çocuğum nörolojik bazı ilaçlar almak durumunda ama almıyor, bizi üzüyor. Ne yapabiliriz?
  6. Beş yıldır evliyiz, karı koca çalışıyoruz, çocuk sahibi olmak istiyoruz ama kariyerimiz buna engel. Ne önerirsiniz?
  7. Evlenmeden önce kendi paramı kazanan bir kadındım. Evlenince eşimle bu konuda problem yaşıyoruz. Maddi sıkıntılarımız da var. Nasıl bir iletişim sağlamalıyız?
  8. Kızım üniversiteye hazırlanıyor. Çok aklı başında bir kız. Ama sanırım bir erkek arkadaşı var ve bu beni çok endişelendiriyor?
  9. Karı koca çalışıyoruz. Kendi işlerimizi yapıyoruz, meslek sahibiyiz. Maddi imkanlarımız yerinde. Çocuğumun danışmanlığa ihtiyacı olduğunu düşünmeme rağmen eşimi asla ikna edemiyorum?
  10. Çocuklar, ben, eşim; evde hepimiz ayrı telden çalıyoruz! Sanırım hepimizin desteğe ihtiyacı var, ne dersiniz?
Cevaplar:

Yazının tamamını okumak için lütfen tıklayınız: http://goklerkocluk.com/sizlerden-gelen-bazi-sorulara-cevaplar/

Fatih Gökler
Eğitim - Kariyer - Yönetici "Coach"

Hiç yorum yok: