3 Tem 2015

"Eğitim" tatile girer mi / Kararsızlık / Başarı etkileşimi

[1] Kararsızlık ve yalnızlık
[2] Kişi, yönetici veya eşle "başarı etkileşimi"
[3] "Eğitim" tatile girer mi
[4] Niye mutsuzluk? (Ve küçük bir test)

[1] Kararsızlık ve yalnızlık
En çok enerji kaybettiren durum belki de "kararsızlık".
Bu kısır döngüye giren kişinin varıp ulaşacağı yer genellikle yalnızlıktır.
Peki, "karara" ulaşmak ne kadar mümkün?
Yalnızlıktan kaçmaya güç yetirilebilir mi?
Bu temel sorunsallara "olumlu" yaklaşım bir/çok yaşamı kurtarabilir.
Okumak için lütfen tıklayınız

[2] Kişi, yönetici veya eşle "başarı etkileşimi"
Çoğu kişiyi, "başaramayacağı inancı/ algısı" hareketsiz kılıyor.
Bir tetiklenme ile harekete geçebilen insan, (hedefe göre küçük) tek bir nedenle her şeyden vazgeçebiliyor!
Oysa, iletişimi / etkileşimi "başarı" eksenli yürütebilmek mümkün.
Okumak için lütfen tıklayınız

[3] "Eğitim" tatile girer mi
Tatil geldi eğitim gitti mi?!
Her şeyde olduğu gibi bu konuya da bütüncül bakmak zorundayız.
Nasıl ki tatil eğitim için bir gereksinim ise, tersi de doğrudur.
Eğitim de "tatil" için bir gereksinimdir.
Neler yapılabilir, okumak için lütfen tıklayınız

[4] Niye mutsuzluk? (Ve küçük bir test)
Herkes mi koçluk hizmeti almalıdır?
Hayır.
Hayat tecrübesini başarıyla taçlandırmış ve zirvenin keyfini sürüyorsanız;
Size ancak yolunuza başarıyla devam etmenizi dilememiz gerekir.
Ancak.. Belki de kendinize minik bir test uygulamak istersiniz; tıklayınız


Güzel günler dileriz.


---
Fatih Gökler ile Koçluk için: go@gokler.co
http://goklerkocluk.com
---

Hiç yorum yok: